Φωτιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ γεμάτο φοιτητές στου Ζωγράφου

 Λεωφορείο της γραμμής 090 που μετέφερε φοιτητές έπιασε φωτιά σήμερα στου Ζωγράφου. 

Ευτυχώς πρόλαβαν και κατέβηκαν έγκαιρα. 

Ποιος ευθύνεται για τα λεωφορεία - βόμβες; Ως πότε θα βάζετε ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο;



Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter