Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter

Οι τοίχοι των σταθμών του ηλεκτρικού στην Ομόνοια και άλλους σταθμούς έχουν σαπίσει και κανένας δεν ασχολείται για την επιδιόρθωσή τους. 

Ενδεικτικό tweet από τον χρήστη @Eaglesan1

Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)