Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021: Βλάβη στον ηλεκτρικό στο Ηράκλειο. Κομμένη στα δύο η γραμμή για μία ώρα…



 Δύσκολο να περάσει μια μέρα χωρίς προβλήματα στον ηλεκτρικό (μετρό 1).  Ποιος ευθύνεται για τις καθημερινές βλάβες σε τρένα; Γιατί αυτά που χαλάνε δεν επιδιορθώνονται, με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη συρμών και τα δρομολόγια να γίνονται όλο και πιο αραιά; 

Στις 21:30 περίπου έως 22:30 της Δευτέρας 22 Νοεμβρίου συρμός παρουσίασε βλάβη στο σταθμό του Ηρακλείου, κόβοντας στα δύο τη γραμμή. 





Στο παραπάνω video ακούγεται (έστω και με δυσκολία λόγω θορύβου του παρακείμενου δρόμου) η σχετική ανακοίνωση στα μεγάφωνα. 

Κι άλλο ένα video όπου βλέπουμε παραδόξως ένα τρένο με επιβάτες να κινείται ανάποδα (στην αριστερή πλευρά) από Ηράκλειο προς Ειρήνη. Προφανώς επειδή η δεξιά πλευρά είχε πρόβλημα, αναγκάστηκε να κινηθεί ανάποδα. 






Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter