Δρομολογιο μετρό κάθε 10-11 λεπτά. 8:30 πρωί Δευτέρας.


8:29 πρωί Δευτέρας 22 Νοεμβρίου στο σταθμό Αγίου Ελευθερίου. Τρένα κάθε 10-11 λεπτά. 

Μέχρι να έρθει το τρένο η αποβάθρα είχε γεμίσει και μέσα στο τρένο δεν υπήρχε χώρος ούτε για να αναπνεύσεις, αφού ήταν ήδη γεμάτο από επιβάτες που περίμεναν για τον ίδιο χρόνο στους προηγούμενους σταθμούς. 

Ποιος στον ΟΑΣΑ ευθύνεται γι' αυτά τα χάλια; 


 

Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter