Αναφλέξεις και βλάβες λεωφορείων. Πέμπτη 18/11/2021 λεωφορεία Α8 και 605

 Χθες Πεμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 υπήρχε ολοήμερη απεργία σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ. Μέσα σ' αυτή την κατάσταση ο κόσμος αναγκάζεται να χρησιμοποιεί τα λεωφορεία που παθαίνουν συνεχώς βλάβες. 

Την Πέμπτη το βράδυ λεωφορείο Α8 με κατεύθυνση από το Μαρούσι προς το Πολυτεχνείο υπέστη βλάβη στη Λεωφόρο Ειρήνης στην Πεύκη. Ήταν αδύνατο να κινηθεί με αποτέλεσμα να μπλοκάρει τη μισή λεωφόρο και να προκληθεί κυκλοφοριακό χάος, ενώ οι επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν περιμένοντας το επόμενο λεωφορείο που ήταν ήδη γεμάτο μέχρι ασφυξίας. 

Λίγη ώρα αργότερα λεωφορείο της γραμμής 605 (Περισσός - Άνω Πατήσια) άρχισε να βγάζει πυκνούς καπνούς κάπου στη Λαμπρινή. Είχε μόνο 2 επιβάτες εκείνη τη στιγμή μέσα (είναι μικρό τοπικό δρομολόγιο) που πρόλαβαν ευτυχώς να κατέβουν. Αδύνατο να κινηθεί, μπλόκαρε το δρόμο και δημιουργήθηκε στα γύρω τετράγωνα κυκλοφοριακό κομφούζιο. 

Τα παραπάνω είναι ενδεικτικά μόνο της κατάστασης με τις συχνές βλάβες και αναφλέξεις λεωφορείων. 

Ποιος ευθύνεται κύριοι του ΟΑΣΑ για τις συχνές βλάβες στα λεωφορεία και γιατί δεν συντηρούνται; 

Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter