Η απαράδεκτη και συνεχής δυσκινησία του μετρό 1 (ΗΣΑΠ-ηλεκτρικός)

 Εκτός από τις βλάβες του ΗΣΑΠ που είναι σχεδόν καθημερινές, υπάρχει μια γενικότερη συνεχής δυσκινησία στο σύστημα ακόμα και σε στιγμές που δεν υπάρχει βλάβη. 

- Τρένα που ενώ κινούνται ικανοποιητικά, ξαφνικά και για αδιευκρίνιστο λόγο κάθονται 3-5 λεπτά σ' έναν σταθμό χωρίς να φεύγουν και χωρίς να υπάρχει κάποια ενημέρωση. Το φανάρι του σταθμού έχει πράσινο που σημαίνει ότι το τρένο θα μπορούσε να φύγει γιατί δεν υπάρχει άλλο κοντά (εξάλλου με συχνότητα δρομολογίων 15 λεπτά, πόσο κοντά θα μπορούσε να είναι) αλλά δεν φεύγει. Και δεν μιλάμε μόνο για τους σταθμούς αλλαγής βάρδιας όπως Αττική αλλά πολλούς άλλους τυχαίους σταθμούς. Τελικά μετά από 5 λεπτά μπορεί το τρένο να φύγει, χωρίς να μάθουμε ποτέ τι συνέβη. 

- Τρένα των οποίων οι οδηγοί ανοιγοκλείνουν τις πόρτες 3-4 φορές σε κάθε σταθμό ακόμα και σε στιγμές που δεν υπάρχει συνωστισμός στα τρένα ή στις αποβάθρες και δεν υπάρχει επιβάτης που τις εμποδίζει να κλείσουν.

- Τρένα που οι οδηγοί τους φοβούνται να τρέξουν και κινούνται με ταχύτητα παιδικού ποδηλάτου σε όλη την έκταση της διαδρομής Πειραιάς - Κηφισιά και αντίστροφα.

Τα παραπάνω φαινόμενα είναι συνεχή σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Γενικά η ροή κίνησης του μετρό 1 είναι απαράδεκτη. Τι φταίει; Είναι κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Ελαττωματικά τρένα; Ελαττωματικοί οδηγοί; Απαρχαιωμένη γραμμή που κανένας δεν ασχολείται να αναβαθμίσει; Και ποιος ευθύνεται; 



Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter

Τι γίνεται με τους χαλασμένους ανελκυστήρες σε σταθμούς;

Νίκος Χαιρέτας: Η παρακμή του μετρό και της ΣΤΑΣΥ επιταχύνθηκε επί ηγεσίας του;