Στο Μοναστηράκι τις περισσότερες φορές δε λειτουργεί καμία οθόνη επόμενων δρομολογίων στις αποβάθρες

 Στη γραμμή 3 του μετρό, στο Μοναστηράκι οι πινακίδες επόμενων δρομολογίων είναι εκτός λειτουργίας, σύμφωνα με αναφορές στο Twitter. 

Πηγαίντε στην αποβάθρα κι απλά ελπίζετε ότι θα έρθει σύντομα το τρένο. 




Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter