Εκτός λειτουργίας πινακίδες δρομολογίων και στο σταθμό του Ηρακλείου Αττικής

 Εκτός από τον Άγιο Ελευθέριο, εκτός λειτουργίας πινακίδες δρομολογίων και στο σταθμό του Ηρακλείου Αττικής, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο. Σημερινές φωτογραφίες μπορείτε να δείτε παρακάτω κι είναι έτσι πολλούς μήνες. 

Δεχόμαστε πληροφορίες ότι υπάρχουν χαλασμένες πινακίδες και σε άλλους σταθμούς, γι' αυτές θα επανέλθουμε με νεότερες αναρτήσεις όταν πάμε να βγάλουμε φωτογραφίες.





Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter