Καλό μήνα... όχι όμως για όσους χρησιμοποιούν μετρό / ηλεκτρικό

 Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Δευτέρα 1 Νοεμβρίου,  σταθμός Κάτω Πατησίων, βλέπετε την ώρα, βλέπετε και πότε περνάει το επόμενο τρένο. 

Αλλά κι αυτό όπου μπήκαμε (με μεγάλη δυσκολία γιατί ήταν πήχτρα) είχε κάνει επίσης 14 λεπτά να περάσει. 

Γιατί γίνονται όλο και πιο αραιά τα δρομολόγια των τρένων κύριοι του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ; 



Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter