Πινακίδα δρομολογίων στο σταθμό καθόδου του Αγίου Ελευθερίου... εκτός λειτουργίας για παραπάνω από έναν χρόνο

 Εδώ και παραπάνω από έναν χρόνο η πινακίδα ενημέρωσης για διέλευση συρμών είναι εκτός λειτουργίας στον σταθμό της γραμμής καθόδου, του ηλεκτρικού στον Άγιο Ελευθέριο. 

Οι επιβάτες πηγαίνουν και δεν έχουν ιδέα σε πόση ώρα θα περάσει τρένο. 

Ποιος είναι υπεύθυνος γι' αυτό το χάλι; Γιατί δεν επιδιορθώνεται; 


Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter