Εκσυγχρονισμός ΟΑΣΑ: Κάποια λεωφορεία έχουν "σκουίκ" και σφυρίχτρες για κουμπιά στάσης

 Από το Twitter του @RationalGreek

Ο εκσυγχρονισμός του ΟΑΣΑ, με τη συνεργασία με ιδιώτες (ΚΤΕΛ): Το λεωφορείο δεν έχει κουμπιά στάσης και, όποιος θέλει στάση, ζουλάει ένα κόκκινο "σκουίκ" που  κρέμεται μπροστά από την πόρτα, για να ακούσει ο οδηγός.


Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter