Λεωφορείο του ΟΑΣΑ ξέφυγε από τον οδηγό και «καβάλησε» το διάζωμα της Κηφισίας

 Ένα αρθρωτό λεωφορείο του ΟΑΣΑ εξετράπη της πορείας του κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες και «καβάλησε» το διάζωμα της λεωφόρου Κηφισίας στο ύψος του Κτήματος Συγγρού στο Μαρούσι.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Παρασκευής 5 Μαρτίου σε λεωφορείο αρθρωτό λεωφορείο εκτός υπηρεσίας που κινούταν στην κάθοδο της Κηφισίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός στάθμευσε το λεωφορείο επί της λεωφόρου Κηφισίας, όταν άκουσε ένα θόρυβο από τη μηχανή. Ο ίδιος κατέβηκε να ελέγξει τι συμβαίνει και τότε το όχημα άρχισε να κινείται μόνο του για άγνωστο λόγο επί της λεωφόρου Κηφισίας. Οπως φαίνεται από τις εικόνες, το λεωφορείο μπήκε στο αντίθετο ρεύμα της Κηφισίας αλλά ευτυχώς σταμάτησε πάνω στη νησίδα μετά από λίγα μέτρα.

Προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση από την ΟΣΥ για το περιστατικό.

Φωτο: Κώστας Γερανίου

Πηγή: athenstransport.com




Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter