ΗΣΑΠ: Διακοπή δρομολογίων στον ηλεκτρικό λόγω βλάβης


Μεγάλη ταλαιπωρία αυτή την ώρα για το επιβατικό κοινό στον ηλεκτρικό στο ΗΣΑΠ καθώς λόγω βλάβης έχουν διακοπεί τα δρομολόγια από την Ομόνοια μέχρι το Φάληρο.

Πιο συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή τα δρομολόγια γίνονται ως εξής:

Ομόνοια – Κηφισιά και το αντίστροφο,

Πειραιάς – Φάληρο και το αντίστροφο.

Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter