Αχαρνές: Λεωφορείο του ΟΑΣΑ άρπαξε φωτιά


 Πυρκαγιά ξέσπασε σήμερα Παρασκευή το πρωί σε λεωφορείο του ΟΑΣΑ στην συμβολή των οδών Αριστοτέλους και Αγίας Τριάδος, στις Αχαρνές.

Το λεωφορείο φυσικού αερίου άρπαξε φωτιά από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, αλλά χάρις στην άμεση αντίδραση του οδηγού και την παρέμβαση των πυροσβεστών του 6ου Πυροσβεστικού Σταθμού, απετράπησαν τα χειρότερα και δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.

Πηγή: ParnesNews






Σχόλια

Δείτε επίσης:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Πολύ σύντομα ο συνωστισμός θα είναι παρελθόν" έλεγε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ πριν ένα χρόνο στον RealFM. Η πραγματικότητα απέχει πολύ από τα λεγόμενά σας κύριε πρόεδρε.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021: Νέο τεχνικό πρόβλημα και ταλαιπωρία στον ηλεκτρικό, εκτός λειτουργίας το μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής σε πρωινή ώρα αιχμής (8:30)

Δεν εννοούν να επισκευάσουν τους τοίχους στο χώρο με τις αποβάθρες στο σταθμό ηλεκτρικού στην Ομόνοια που εξακολουθεί να μοιάζει σαν χαλασμένη τουαλέτα παρακμιακού μπαρ στην άγρια Δύση... γράψατε στο Twitter